Marcin Barke z Gdańska wygrał wycieczkę do Dubaju o wartości 20 tysięcy zł, główną nagrodę w loterii EcoCar „Klikam, jadę i wygrywam!”. Szczęśliwy kurs taksówką EcoCar odbył się w Warszawie. Pan Marcin przyjechał do Warszawy na spotkanie służbowe. Na wycieczkę zabierze swoją żonę Dorotę. Jak przyznają oboje to będzie dla nich podróż marzeń.

– Jesteśmy z żoną regularnymi klientami EcoCar. Oboje pracujemy w renomowanej korporacji i jeździmy służbowo i prywatnie hybrydowymi taksówkami w Trójmieście oraz podczas podróży w Warszawie i we Wrocławiu – mówi Pan Marcin. Biało-zielone, nowe samochody EcoCar wyróżniają się w mieście i zawsze mam pewność jakie auto po mnie przyjedzie. Zamawiam intuicyjnie przez aplikację mobilną i sprawdzam w telefonie czas dojazdu taksówki – przyznaje.

– Jesteśmy zaskoczeni i szczęśliwi. Nigdy wcześniej nie udało nam się niczego wygrać. Planujemy podróż w październiku. Idealnie, ponieważ aktualnie urządzamy się w nowym domu, a na dodatek dzień wcześniej zalało nam mieszkanie, zepsuł się kran w łazience. Informacja o nagrodzie zdecydowanie poprawiła nam nastroje. To będzie dla nas zasłużony czas odpoczynku – powiedziała z uśmiechem Dorota Barke, żona Pana Marcina.

W wielkiej loterii EcoCar – „Klikam, jadę i wygrywam” aż trzydziestu szczęśliwych pasażerów taksówek w Warszawie, we Wrocławiu i w Trójmieście wylosowało nagrody o łącznej wartości 30 tysięcy złotych. Pula wszystkich nagród w loterii wyniosła 50 tys. zł.

– W losowaniu nagrody głównej wzięli udział wszyscy nasi klienci, którzy pobrali aplikację EcoCar i zrealizowali przejazd. Wystarczyło zarejestrować się na stronie loterii i zamówić kurs Teslą, hybrydową Toyotą lub Hyundai’em albo przejazd Mercedesem Vito za z góry umówioną cenę. Każdy miał szansę na wygraną – mówi Ilona Fijałek, kierownik marketingu EcoCar S.A.

– Nasi zwycięzcy przyjechali po odbiór nagrody do Warszawy. Było nam bardzo miło ich poznać, porozmawiać, zjeść wspólny lunch. Pani Dorota i Pan Marcin to nasi modelowi klienci, świadomi kluczowych wyróżników, z których znany jest EcoCar. Oboje dbają o środowisko naturalne i korzystają z nowoczesnych technologii. Cieszę się, że przy okazji, dzięki nam na chwilę zapomnieli o problemach z zalanym mieszkaniem – dodaje Ilona Fijałek.

Loterii EcoCar towarzyszyła wizerunkowa kampania reklamowa, wykorzystująca nośniki OOH i Internet, w której spółka prezentowała Teslę oraz zachęcała do korzystania z hybrydowych taksówek, które posiada w swojej flocie. – Billboardy EcoCar w Warszawie, Trójmieście i we Wrocławiu obejrzano 17 mln razy, wyświetliliśmy 35 mln komunikatów reklamowych w Internecie, a ekwiwalent reklamowy publikacji na nasz temat wyniósł prawie 2 mln zł. W efekcie prowadzonej kampanii wzrosła liczba realizowanych kursów, a dynamika nowych pobrań aplikacji EcoCar miesiąc do miesiąca wyniosła aż 175 proc. – mówi Ilona Fijałek.

O EcoCar S.A.

EcoCar Spółka Akcyjna należy do renomowanego polskiego funduszu typu private equity WinVentures sp. z o.o. SKA, który jest pośrednio wspierany przez Krajowy Fundusz Kapitałowy. EcoCar to pierwsza firma z aplikacją taxi, z własną flotą ponad 500 hybrydowych i elektrycznych samochodów w Warszawie, we Wrocławiu i w Trójmieście. Z usług EcoCar skorzystało już ponad 3,8 mln klientów.

Więcej informacji: http://www.ecocar.pl
Faustyna Mołdawiak – [email protected]